תיאור התפקיד
- סיוע בתחומי תכנון אסטרטגי, תכניות עבודה ותקציבים. הסטודנט יעסוק בתחומי חדשנות, שיתוף ציבור ושותפויות בין מגזריות, ורשויות מקומיות.
- סיוע בהובלת תהליכי התכנון והתקצוב במשרד.
- סיוע בהובלת שיתופי פעולה פנים משרדיים, בינמשרדיים ובינמגזריים בתחומי הפעילות
- סיוע לפיתוח תחום שיתוף ציבור, מיפוי שותפים ושחקנים בשדה של עולמות העלייה והקליטה והטמעת תפיסת השיתוף בקבלת החלטות במשרד
- ריכוז תכניות העבודה של היחידות במשרד.
- ניתוח נתונים, איסוף וגיבוש מידע וחומרים והפקת דוחות להנהלה ומקבלי החלטות
- סיוע בבניית הצעת התקציב ומעקב תקציבי מול היחידות
- סיוע בריכוז מחקרי מעקב והערכה במשרד
- ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה
דרישות התפקיד
דרישות סף:
השכלה:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית. סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.
שימת לב – בהתאם להוראת התקשי"ר 131.11:
יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל. תינתן עדיפות לסטודנטים בעלי אופק שירות של שנתיים לפחות.
דרישות נוספות ורצויות:
כישורים אישיים הכוללים יכולת לימוד עצמאי גבוהה, סקרנות לנושאים חדשים, יוזמה, יצירתיות, יכולת תיאום וארגון, תקשורת בינאישית גבוהה ועבודת צוות.
עדיפות לניסיון בליווי וביצוע מחקר כמותני ואיכותני, ניתוח והערכת נתונים, כתיבה וניסוח ניירות מדיניות ברמה גבוהה
- יכולת ביטוי בעל פה ובכתב בשפה עברית ברמה גבוהה.
- יסודיות וקפדנות בביצוע משימות.
- יכולת ניסוח ברמה גבוהה.
- יחסים בין אישיים ברמה טובה
- יכולת לתת שירות אדיב גם במצבי לחץ.
היקף המשרה
מתכונת העסקה: עבודה בימים א'-ה' בהיקף של שעות סטודנט, בין 96 ל-120 שעות בחודש.
מועד תחילת עבודה: מיידי
משך העסקה מרבי: משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה, (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים). מובהר כי משך ההעסקה בפועל יהיה על-פי צורכי המשרד.
פרטים להגשת מועמדות
אופן הגשת מועמדות: מועמדים אשר רואים עצמם מתאימים למשרה מוזמנים להגיש מועמדות לאגף משאבי אנוש, במייל michrazr1@moia.gov.il בצירוף מס' מודעה 8080 וזאת עד ליום 25/02/2025 מועמדויות שיוגשו לאחר מועד זה לא ייענו.
- להגשת המועמדות יש לצרף את המסמכים הבאים: קורות חיים עדכניים, תעודות ואישורים המעידים על לימודים במוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המל"ג.
- יש לציין בנדון המייל את מס' המודעה, כאמור לעיל.
- למען הסר ספק, מועמד/ת אשר לא יצרף/תצרף את המסמכים הנדרשים ו/ או לא יצרף/תצרף מס' המודעה, מועמדותו/ה לא תיבחן.
הערות
- למען הסר ספק, המשרד יזמן לריאיון מועמדים מתאימים בלבד, על-פי התרשמות מהמסמכים שיוגשו ועל-פי מידת העמידה בדרישות
- מובהר כי שיבוץ הסטודנט/ית שייבחר/שתיבחר למשרה מותנה בעמידה בבדיקות ביטחוניות, בבחינת ניגוד עניינים וקרבת משפחה.
- המשרה פונה לגברים ונשים כאחד