• דרוש/ה סטודנט/ית- לתחום אסטרטגיה, תכנון מדיניות ותקציבים במשרד העלייה והקליטה – 8080

    תיאור התפקיד

     

    •  סיוע בתחומי תכנון אסטרטגי, תכניות עבודה ותקציבים. הסטודנט יעסוק בתחומי חדשנות, שיתוף ציבור ושותפויות בין מגזריות, ורשויות מקומיות.
    •  סיוע בהובלת תהליכי התכנון והתקצוב במשרד.
    •   סיוע בהובלת שיתופי פעולה פנים משרדיים, בינמשרדיים ובינמגזריים בתחומי הפעילות
    • סיוע לפיתוח תחום שיתוף ציבור, מיפוי שותפים ושחקנים בשדה של עולמות העלייה והקליטה והטמעת תפיסת השיתוף בקבלת החלטות במשרד
    • ריכוז תכניות העבודה של היחידות במשרד.
    • ניתוח נתונים, איסוף וגיבוש מידע וחומרים והפקת דוחות להנהלה ומקבלי החלטות
    • סיוע בבניית הצעת התקציב ומעקב תקציבי מול היחידות
    • סיוע בריכוז מחקרי מעקב והערכה במשרד
    • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה

    דרישות התפקיד

    דרישות סף: 

    השכלה: 
    סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית. סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

    שימת לב – בהתאם להוראת התקשי"ר 131.11:
    יש לצרף בהגשת המועמדות אישור לימודים אקדמיים עדכני התומך בדרישות הסף, כמפורט לעיל. תינתן עדיפות לסטודנטים בעלי אופק שירות של שנתיים לפחות.

    דרישות נוספות ורצויות:

    כישורים אישיים הכוללים יכולת לימוד עצמאי גבוהה, סקרנות לנושאים חדשים, יוזמה, יצירתיות, יכולת תיאום וארגון, תקשורת בינאישית גבוהה ועבודת צוות.
    עדיפות לניסיון בליווי וביצוע מחקר כמותני ואיכותני, ניתוח והערכת נתונים, כתיבה וניסוח ניירות מדיניות ברמה גבוהה

    • יכולת ביטוי בעל פה ובכתב בשפה עברית ברמה גבוהה.
    • יסודיות וקפדנות בביצוע משימות.
    • יכולת ניסוח ברמה גבוהה.
    • יחסים בין אישיים ברמה טובה
    • יכולת לתת שירות אדיב גם במצבי לחץ.

    היקף המשרה

    מתכונת העסקה: עבודה בימים א'-ה' בהיקף של שעות סטודנט, בין 96 ל-120 שעות בחודש.

    מועד תחילת עבודה: מיידי

    משך העסקה מרבי: משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה, (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים). מובהר כי משך ההעסקה בפועל יהיה על-פי צורכי המשרד.

    פרטים להגשת מועמדות

    אופן הגשת מועמדות: מועמדים אשר רואים עצמם מתאימים למשרה מוזמנים להגיש מועמדות לאגף משאבי אנוש, במייל michrazr1@moia.gov.il בצירוף מס' מודעה 8080 וזאת עד ליום 25/02/2025 מועמדויות שיוגשו לאחר מועד זה לא ייענו.

    • להגשת המועמדות יש לצרף את המסמכים הבאים: קורות חיים עדכניים, תעודות ואישורים המעידים על לימודים במוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המל"ג.
    • יש לציין בנדון המייל את מס' המודעה, כאמור לעיל.
    • למען הסר ספק, מועמד/ת אשר לא יצרף/תצרף את המסמכים הנדרשים ו/ או לא יצרף/תצרף מס' המודעה, מועמדותו/ה לא תיבחן.

    הערות

    • למען הסר ספק, המשרד יזמן לריאיון מועמדים מתאימים בלבד, על-פי התרשמות מהמסמכים שיוגשו ועל-פי מידת העמידה בדרישות
    • מובהר כי שיבוץ הסטודנט/ית שייבחר/שתיבחר למשרה מותנה בעמידה בבדיקות ביטחוניות, בבחינת ניגוד עניינים וקרבת משפחה.
    • המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
  • דרוש/ה יועץ/ת לימודים ומכירות ביחידה ללימודי חוץ במכללה האקדמית כנרת
    02/2025

    כנרת

    ליחידה ללימודי חוץ באקדמית כנרת, דרוש יועץ לימודים ומכירות.

    יועץ/ת הלימודים והמכירות אחראי על מתן מענה טלפוני ופרונטלי למתעניינים בלימודים מתוך מטרה להגדיל את כמות הנרשמים בקורסים

     

    מסגרת התפקיד:

    • ייעוץ הכוונה ומכירה: מענה טלפוני ופרונטלי למתעניינים בקורסים, הכוונה מקצועית, ייעוץ אישי ומכירת קורסים.
    • שמירה על קשר עם המתעניינים.
    • מעקב רצוף אחר ההרשמות לקורסים.
    • עמידה ביעדי מכירות.
    • ניהול מעקב ובקרה אחר מתעניינים באמצעות מערכת CRM.

     

     דרישות התפקיד

    – תודעת שירות גבוה

    –  תודעה מכירתית גבוה

    – יכולת עבודה בצוות

    – ידע והתמצאות ביישומי מחשב.

     

    כפיפות: ראש מדור שיווק ומכירות

                   מנהלת היחידה ללימודי חוץ

     

    היקף משרה: 100% משרה – אחוז המשרה גמיש

     

    מועד כניסה לעבודה: מיידי

     

    מועמדים/ות הרואים עצמם מתאימים לתפקיד, מוזמנים לפנות בצירוף קו"ח מעודכנים ובציון שם המשרה למחלקת מש"א  עד לתאריך 27/02/2025  במייל masha@kinneret.ac.il.

     

    • יענו פניות מתאימות בלבד

     

     

     

  • צוות הספרייה מחפש סטודנטים.ות לעבודה
    02/2025

    משימות התפקיד :
    סידור ספרים במדפים,
    ביצוע השאלות
    סריקות ומשימות טכניות נוספות
    סידור פיזי של הספרייה
    דרישות התפקיד:
    כושר גופני טוב,  חריצות
    ניסיון בעבודה על מחשב,
    יוזמה, אחריות, דינמיות, 
    דייקנות, אחריות, מסירות
    תודעת שירות, אכפתיות
    ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    היקף המשרה: משמרות  משרה חלקית.
    המשרה מיועדת לסטודנטים וסטודנטיות .
    קורות חיים  יש לשלוח ל asklib@kinneret.ac.il
  • מרכז מורשת מודיעין – קול קורא למשרה בארכיון המרכז למורשת המודיעין

    לארכיון מרכז המידע למודיעין ולטרור- המרכז למורשת המודיעין )מל"מ( – המחלקה הערבית, דרוש/ה עובד/ת בעל/ת רקע והבנה בתחום המודיעין.

    תיאור המשרה:

    • מיון מסמכי שלל ומסמכים היסטוריים. סידור, ארגון, קטלוג ורישום מידע מודפס ודיגיטלי.
    • עבודה עם מתנדבים.

    דרישות:

    • ידיעת השפה הערבית על בוריה.
    • שליטה בישומי אופיס.
    • לימוד הפעלת תוכנת ניהול קטלוג והשימוש בה.
    • ידע בסיסי בהיסטוריה של המזה"ת.
    • ניסיון בעבודה בארכיון – יתרון.

    תנאים:

    • המשרה חלקית.
    • התחייבות לשנה לפחות.
    • מיקום – גלילות.

    נא לשלוח קו"ח לכתובת archive@intelligence.org.il
    רק פניות מתאימות ייענו.

  • מרכז מורשת מודיעין – קול קורא למשרה בתחום טכנולוגית IT ומחשוב

    לארכיון ולספריית מרכז המידע למודיעין ולטרור- המרכז למורשת המודיעין )מל"מ( דרוש/ה עובד/ת בעל/ת רקע והבנה בתחום טכנולוגית IT ומחשוב.

    תיאור המשרה:

    • תפעול מערכות office וטיפול בבעיות רשת.
    • תכנון והובלת תהליכים במערכת מידע ארכיוני ובסביבת עבודה בענן S3 .
    • מציאת פתרונות דיגיטליים וטכנולוגים לבעיות כמו השוואת קבצים, המרות סוגי מדיה איחוד/חיתוך קבצים וכד'.
    • בקרה וקטלוג פריטים בפורמטים שונים.
    • תחזוקת מחשבים מסכים וחומרה.

    דרישות:

    • ידיעת השפה האנגלית על בוריה, ידע בערבית יתרון.
    • הכרות/הבנה במערכות ניהול קטלוג ושליטה בישומי אופיס.
    • הדרכה בהפעלת תוכנת ניהול קטלוג והשימוש בה.
    • ניסיון בעבודה בארכיון/ספרייה– יתרון.

    תנאים:

    • המשרה חלקית (מתאימה גם לסטודנטים) במעמד פרילנס.ת
    • התחייבות לשנה לפחות.
    • מיקום – רמת השרון (גלילות(.

    נא לשלוח קו"ח לכתובת archive@intelligence.org.il
    רק פניות מתאימות ייענו.

  • רפאל – סטודנט.ית לניהול פרויקטים, תפעול והפקה במחלקת התקשורת הפנים-ארגונית

    קצת על התפקיד

    • ניהול פרויקטים, משימות, אופרציות ותהליכים במחלקת התקשורת הפנים-ארגונית.
    • הובלת מהלכי תקשורת פנים ארגוניים והפקה של קמפיינים, מיתוגים, סרטים ואירועי שיא ארגוניים.
    • תמיכה בפעילות התקשורתית השוטפת, מתכנון למימוש.
    • שותפות בהפקת סרטונים, פודקאסטים, מצגות ומוצרי דפוס.
    • תפעול ועדכון פלטפורמות תומכות.

    מה אנחנו מחפשים?

    • סטודנט.ית עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות
    • זיקה לעולם התקשורת – יתרון
    • זמינות ל-4 ימי עבודה
    • ניסיון בהפקה / ניהול פרויקטים / ניהול אופרציות מורכבות (בפרויקטים חברתיים / קהילתיים, אירועי רווחה וכיו"ב)
    • תשוקה לעשייה וגישה חיובית ומשימתית

    למה כדאי לך להצטרף אלינו?

    • תפקיד עצמאי ומשמעותי המאפשר יוזמה, מעורבות, אחריות ומימוש
    • הזדמנות להיחשף ולהוביל מגוון של פרויקטים ותהליכים
    • תפקיד דינאמי ומעניין המשפיע על מחוברות העובדים והטמעת אסטרטגיית הארגון
    • עבודה מול מגוון רחב של ממשקים מעניינים ומאתגרים
    • עבודה גמישה לצד הלימודים

    שליחת קורות חיים >

  • רפאל – סטודנט.ית לטיפול בפרט ורווחה

    קצת על התפקיד:

    • מתן שירות לעובדים ולצוותי משאבי אנוש בארגון, תוך התמקצעות בעולמות התוכן השונים הנמצאים תחת אחריות המרכז (מקליטה ועד פרישה)
    • מענה לפניות דרך מגוון ערוצים, לרבות מענה בצ'אט ייעודי
    • הזנה והפקה של נתונים דרך המערכות הרלוונטיות
    • סיוע תפעולי באירועי רווחה
    • עבודה מול מגוון רחב של ממשקים בארגון ומחוצה לו

    מה אנחנו מחפשים?

    • סטודנט.ית לתואר ראשון / שני, עדיפות ללימודי מדעי החברה, עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות
    • זמינות ל-4 ימי עבודה לפחות
    • יכולת ביטוי גבוהה בעברית בכתב ובעל פה
    • ניסיון בעבודה עם יישומי מחשב ושליטה גבוהה בכלי OFFICE
    • ניסיון במחלקת שירות לקוחות – יתרון משמעותי
    • ניסיון כרכז/ת משאבי אנוש – יתרון משמעותי

    למה כדאי לך להצטרף אלינו?

    • תפקיד ראשוני מרתק בעולם משאבי האנוש
    • הזדמנות מדהימה ללמוד מגוון תהליכים בעולמות תוכן שונים בחיי העובד
    • תפקיד שפותח דלתות למגוון עיסוקים במשאבי אנוש ומהווה בסיס מצוין לרכישת כלים, ידע וצידה לדרך

    לשליחת קורות חיים >

  • רפאל – סטודנט.ית מוביל.ת למידה

    קצת על התפקיד

    • שותפות בעיצוב ובהובלת תהליכי למידה – תכנון, פיתוח והוצאה לפועל של הכשרות מקצועיות
    • התפקיד כולל: בניית מתווה למידה וגיבוש סילבוס, פיתוח תוכן וליווי ההכשרה על כלל רבדיה
    • מינוף ופיתוח תהליכי למידה דיגיטלית במגוון פלטפורמות
    • עבודה מול ספקים ומול גופים מקצועיים פנים וחוץ ארגוניים
    • מתן שירות ומענה מקצועי שוטף לעובדים ומנהלים
    • עבודה בצוות מקצועי

    מה אנחנו מחפשים?

    • סטודנט.ית לחינוך / מדעי החברה, עם אוריינטציה דיגיטלית מובהקת
    • סטודנט.ית לתואר ראשון / שני בטכנולוגיות למידה / חדשנות וטכנולוגיות בחינוך – יתרות משמעותי
    • ניסיון בפיתוח הדרכה, לרבות ניסיון צבאי רלוונטי – יתרון משמעותי
    • אוריינות דיגיטלית וניסיון ביצירה ובהטמעה של כלים דיגיטליים
    • שליטה בתוכנות מתקדמות בעולמות הדיגיטל ו-AI (כמו Storyline, Canva ועוד)
    • שליטה גבוהה בכלי OFFICE בדגש על EXCEL ו-PowerPoint
    • זמינות ל-3 ימי עבודה לפחות

    למה כדאי לך להצטרף אלינו?

    • התמקצעות בעולמות הלמידה הארגונית
    • הזדמנות ללמידה משמעותית ומרתקת מאנשי מקצוע ותיקים שישמחו להשקיע, ללמד, לחנוך ולפתח אתכם.ן
    • חשיפה למגוון התנסויות, דיסציפלינות וממשקים
    • רכישת מיומנויות אישיות וכלים מקצועיים שיאפשרו הזדמנויות לגדול ולהתפתח מהן
    • התפתחות אישית בעולמות תוכן מגוונים
    • עבודה בסביבה דינאמית, מלוכדת וצעירה עם הווי חברתי
    • עבודה גמישה לצד הלימודים

    שליחת קורות חיים >

  • רפאל – סטודנט.ית לפיתוח ארגוני ולמידה

    התפקיד כולל שותפות בעיצוב ובהובלת תהליכי פיתוח ארגוני ולמידה.

    • אחריות משמעותית לכלל ההיבטים התפעוליים והאדמיניסטרטיביים של תהליכי הלמידה והפיתוח הארגוני, כולל מעקב ובקרה על התהליכים.
    • סיוע בניהול ובהובלת פרויקטי למידה – ייזום, תכנון ומימוש, לרבות אחריות על כלל ההיבטים הלוגיסטיים.
    • שותפות, תמיכה וליווי בבניית תהליכי פיתוח ארגוני ולמידה.
    • עבודה מרובת ממשקים, עם אנשי משאבי אנוש, מנהלים וספקים חיצוניים, בסביבה דינמית.

    מה אנחנו מחפשים?

    • סטודנט/ית למשאבי אנוש / מדעי החברה / ייעוץ ופיתוח ארגוני / מדעי ההתנהגות / חינוך וכיו"ב, עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות
    • זמינות ל-3 ימי עבודה לפחות
    • ניסיון בתהליכי למידה ופיתוח ובסביבה מרובת ממשקים – יתרון משמעותי
    • נכונות לעבודה דינאמית הכוללת היבטים תפעוליים ומשימתיים רבים
    • שליטה גבוהה בכלי OFFICE

    למה כדאי לך להצטרף אלינו?

    • חשיפה לתהליכים ארגוניים משמעותיים
    • הזדמנות ללמידה מתמדת
    • כרטיס כניסה מדהים לעולם התוכן של למידה ופיתוח ארגוני
    • עבודה עם מגוון רחב של ממשקים

    לשליחת קורות חיים >

  • רפאל – סטודנט.ית למשאבי אנוש

    דרוש.ה סטודנט.ית למגוון תפקידים במערך משאבי אנוש בעולמות תוכן של רווחה ופרט / גיוס / למידה / משאבי אנוש

    בעולמות רווחה ופרט:

    • אחריות למתן מענה בנושאי משאבי אנוש הנוגעים לרווחת הפרט
    • טיפול שוטף בפניות של כלל עובדי הארגון
    • עבודה מול מגוון רחב מאוד של ממשקים פנים ארגוניים

    בעולמות הגיוס:

    • עבודה בצמוד למנהלת הגיוס של היחידה
    • אחריות מלאה על תהליך המיון, האבחון והגיוס ביחידה
    • עבודה מאתגרת ומרובת ממשקים בצמוד למנהלים מגייסים ופונקציות משאבי אנוש השונות

    בעולמות הלמידה:

    • הובלת תהליכי למידה ארגוניים: הדרכות טכנולוגיות / הדרכות בתחום הבטיחות / הכשרות מנהלים ותפקידי מטה.
    • שותפות בעיצוב והובלת תהליכי הדרכה: בניית מתווה למידה וגיבוש סילבוס, פיתוח תוכן, ליווי ההכשרה על כלל רבדיה, העברת משוב והפקת תובנות ולקחים.

    מיקום המשרה: צפון

    לשליחת קורות חיים >

  • דרוש/ה מנהל/ת ליחידה ללימודי חוץ במכללה האקדמית כנרת

    המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מחפשת מועמדים/ות מתאימים/ות לתפקיד מנהל/ת היחידה ללימודי חוץ.

    היחידה ללימודי חוץ באקדמית כנרת מכשירה מאות בוגרים מידי שנה בתחומי ידע שונים ומגוונים, זאת נעשה הן ברמת ההכשרות המקצועיות  והן ברמת קורסי העשרה המופנים לכלל האוכלוסיות גם במרחב הגיאוגרפי הקרוב, גם ברמה הלאומית וגם ברמה הבינלאומית.

    הגדרת תפקיד

    1. אחריות וניהול כלל הפעילויות של היחידה.
    2. פיתוח, ניהול וביסוס של לימודי חוץ ברמה הארצית.
    3. ניהול ופיתוח תוכניות והכשרות קיימות הן בנושאים הקיימים והן בנושאים עתידיים.
    4. איתור קולות קוראים רלוונטיים וטיפול בהם להגשה ולביצוע.
    5. פיתוח וליווי תוכניות משתלמי חו"ל.
    6. פיתוח, ליווי וביצוע של הגעת משלחות זרות בתחומי הדעת השונים.
    7. פיתוח לימודים מקוונים, כתיבת, הן בזירה הארצית והן בזירה הבינלאומית.
    8. טיפוח וטיפול קשרים מוניציפליים/ משרדי ממשלה, שותפים פוטנציאליים וקובעי מדיניות לטובת איתור שיתופי פעולה אפשריים.

    דרישות התפקיד:

    1. בעלי תואר ראשון, יתרון לבעלי תואר שני בתחומי הדעת הנדרשים.

    2. ניסיון מוכח בתפקידי ניהול כולל ניהול עסקי, שיווקי ומכירתי.

    3. יכולת עבודה בצוות, הובלת צוות וכן הובלת פרויקטים באופן עצמאי.

    4. בעל כושר מנהיגות, יזמות, חדשנות, אחריות ונכונות ללמידה.

    5. יכולת הצגת נושאים ועמידה מול קהל.

    6. שפותעברית ואנגלית ברמת שפת אם או קרובה לכך.

    היקף משררה: 100% משרה

    מועד כניסה לעבודה:  תחילת 2025

    כפיפות מנכ"ל

    מועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד, מוזמנים/ות לפנות בצירוף קו"ח מעודכנים בציון שם המשרה למחלקת מש"א עד לתאריך 15/01/2025 למייל masha@kinneret.ac.il

    יענו פניות מתאימות בלבד.

  • גיוס רכזי פר"ח לשנה הקרובה .

    להיות רכז פר"ח זה :
    – לעבוד עם תחושה של שליחות.
    – לצבור ניסיון בתפקיד ניהולי.
    – לקבל הזדמנות להשפעה חברתית.
    – לעבוד בעבודה מגוונת ועצמאית.
    – לעבוד בשעות גמישות המותאמות גם לסטודנטים.
    – לקבל הדרכה מקצועית לאורך כל שנת העבודה.
    להגשת מועמדות ושליחת ק.חיים »giyusperah8@gmail.com
     
  • משרד הבטחון מחפש סטודנטים שנה א' למשרות סטודנט בעולם הפרט והרווחה.
    07/2024

    להלן פירוט המשרה:

    תיאור התפקיד:
    סיוע בנושאי פרט.
    מתן מענה שוטף וטיפול בפניות .
    מענה אדמיניסטרטיבי בתחומים שונים.
    סיוע בהכנת מצגות.
    הזנת נתונים ממוחשבים, ריכוז נתונים והכנת דוחות.
    בקרה ומעקב אחר פעילויות ונושאים שונים ביחידה.

    דרישות התפקיד:
    סטודנט/ית מן המניין הלומד/ת במוסד מוכר להשכלה גבוהה לתואר ראשון או שני.
    סטודנט/ית עם יתרת לימודים של שנתיים (סטודנטים שנה א'/סטודנטים המתכננים להמשיך ללימודי תואר שני).
    יכולת ארגון, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, תקשורת בינאישית טובה, עמידה במצבי לחץ.

    מיקום המשרה
    חיפה/טבריה

    פרטים להגשת מועמדות:
    הגשת מועמדות באתר:CV@MOD.GOV.IL
    מומלץ בשלב זה לצרף אישור לימודים תקף ממוסד הלימוד על היותך סטודנט בפועל.
    המשרה מיועדת לסטודנט הלומד לימודים אקדמיים.
    היקף שעות העסקה לסטודנט הינו בין 96-120 שעות חודשיות ובכפוף לצרכי המשרד.
    זכאויות והטבות אטרקטיביות החל מיום תחילת עבודה במשרד כגון: שי לחגים, אחזקת רכב ועוד.
    המועמדים ידרשו לעמוד בבדיקת התאמה ביטחונית ובבחינת מיון.
    (*) רק פניות מתאימות יענו.

  • מחלקת מו"פ של חברת IDE, מחפשים שני סטודנטים לחצי משרת סטודנט
    07/2024

    אנחנו במחלקת מו"פ של חברת IDE, מחפשים שני סטודנטים לחצי משרת סטודנט – מדובר ביומיים עד שלושה בשבוע – ימים מלאים (09:00 – 17:30).
    העבודה כוללת הפעלת מספר פיילוטים בתחום ההתפלה, לרבות:

    ·         בניה של מערכות מים תוך חיבורי צנרת אביזרים

    ·         הרצה של מערכות תוך מעקב אחר איכות מים בשלבים שונים של התהליך

    ·         דיגום של מים בנקודות שונות בתהליך

    ·         ביצוע אנליזות על מים ביציאה של הפיילוטים

     ידע ותכונות דרושות

    1.     אחריות על משימות

    2.     דיוק

    3.     יכולות טכניות ומכניות 

    4.     היכרות עם מערכות בתחום המים (סינון, התפלה)

    5.     מעבדה – אנליזות מים בסיסיות (TSS, COD) בדיקות אלקליניות ועוד

    6.     העובד יצטרך לשלוט בהפעלה של המערכות ויהיה אחראי על תפעולן

    7.     רוב העבודה היא עבודת שטח, כולל עבודה בגובה ועבודה עם כימיקלים. (העובד יעבור הדרכות ויעבוד לפי כללי הבטיחות)

    8.     התחייבות על ימי עבודה קבועים.

    *המשרה כתובה בלשון זכר אך מיועדת לשני המינים.


    מיקום העבודה:

    1.      תקן אחד ישב באופן קבוע בחיפה, רחוב הנופר 6

    2.      תקן שני ישב באופן קבוע בחדרה, מתקן התפלה OMIS

    הפרטים ליצירת קשר למעוניינים במשרה:

    שמי מרגנית ואני אמונה על הגיוס בחברת IDE.

    אשמח לקבל קורות חיים למייל שלי: marganitb@ide-tech.com

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!