מחלקת השיווק אמונה על רישום, מימוש וליווי סטודנטים למחלקות הנלמדות במכללה האקדמית כנרת משלב ההתעניינות ועד לתחילת הלימודים במכללה.
תפקידי מחלקת שיווק:
- אחריות כוללת על בניית אסטרטגיה שיווקית ויישומה בכפוף לאסטרטגיית המכללה שהוגדרה ע"י הנהלת המכללה.
- אחריות על מיתוג ויצירת תדמית רצויה
- ניהול מערך המכירות והשגת יעדי המכללה כפי שהוגדרו ע"י הנהלת המכללה.
- ניהול מערך הרישום, קבלה ומימוש.
- הובלת תהליכי פיתוח אסטרטגי בשיתוף עם גורמים אקדמיים ומנהליים לצורך שיפור תדמית המכללה.
- ליווי מקצועי של גורמים באקדמיה ובמנהלה העוסקים בשיווק ובמתן שירות לסטודנטים.
- ניהול וארגון אירועי שיווק.
- הפקת חומרי פרסום עבור הפעילויות השונות של המכללה.
- אחריות על השיווק הדיגיטלי של המכללה, שיווק ברשתות חברתיות ובאמצעות דוא"ל, קידום במנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן כתוב ו-ווידיאו, עיתונות כתובה, רדיו, טלוויזיה ואתרי אינטרנט שונים.
- ניהול אתרי הבית של המכללה, ניהול פורטל המועמדים, ייעוץ לאתרי מחלקות ויחידות בדגש תוכני וחוויית משתמש
- רשתות חברתיות- ניהול שוטף של ערוצי המכללה הרשמיים: פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב