יחסי ציבור מקוונים, מדיה חברתיים, תקשורת שיווקית, דיאלוג, חווית הלקוח וחווית המטופל.
ד"ר אבידר רות
הוראה אקדמית, מרצה
המחלקה לתקשורת, הפקולטה למדעי החברה והרוח
.B.A בתקשורת
תחומי התמחות
קורסים נבחרים
יחסי ציבור מתקדמים, מיתוג ועיצוב חווית לקוח בעידן המקוון.
פרסומים נבחרים
פרסומים אחרונים
Malka, V., Ariel, Y., Avidar, R. & Cohen, A.A. (2018). Reconceptualizing uses and gratifications vis-?-vis smartphone applications: The case of WhatsApp. In P. Vorderer., D. Hefner., L. Reinecke., & C. Klimmt (Eds.), Permanently Online, Permanently Connected (pp. 43-49). NY: Routledge.
Avidar, R. (2017). Responsiveness and interactivity: Relational maintenance strategies in an online environment. In S. Duhe (Ed.), New media and public relations (3rd edition) (pp. 229-238 ). NY: Peter Lang.
Avidar, R. (2017). Engagement, Interactivity, and Diffusion of Innovations: The Case of Social Businesses. In K. Johnston and M.Taylor (Eds.). Handbook of Communication Engagement (pp. 505-514). New Jersey: Wiley