ד"ר שפירא נועה

ראש המחלקה לחינוך וקהילה,

המחלקה לחינוך וקהילה, הפקולטה למדעי החברה והרוח
.B.A בניהול משאבי אנוש, B.A בלימודים רב תחומיים, B.A. בחינוך וקהילה

תחומי התמחות

  • רב תרבותיות במערכת החינוך
  • אמפתיה בין קבוצות
  • פיתוח ועיצוב סביבות למידה מתוקשבות
  • התפתחות מקצועית של מורים

קורסים נבחרים

  • למידה לאורך החיים
  • אוריינות חזותית
  • רב תרבותיות במערכת החינוך
  • פיתוח תוכניות הדרכה
  • טכנו פדגוגיה ככלי לפיתוח מיומנויות רגשיות-חברתיות
  • סמינריון רב תרבותיות בחינוך

פרסומים נבחרים

1. Shapira, N., & Dolev, N. (2023). Fostering Teachers’ Empathy and Inclusion in Israeli Society. International Journal of Multicultural Education, 25(2), 20–44. https://doi.org/10.18251/ijme.v25i2.3581

2. Shapira, N. & Kapshuk, Y. (2023). Reconciliation during an intractable conflict in a Hebrew mixed (Arabs and Jews) college. Journal of Peace Education, 00(00), 1–18. https://doi.org/10.1080/17400201.2023.2231359.

3. Shapira, N., Shonfeld, M., Friedman, D. & Falah, J. F. (2023). Educators in Israel define cultural competence. Frontiers in Education, 8(March), 1–10. https://doi.org/10.3389/feduc.2023.1131352

4. Shapira, N. & Mola, S. (2022). Teachers "look in the mirror" through exposure to different perspectives. Intercultural education, 33(6), 611–629. https://doi.org/10.1080/14675986.2022.2143694

5. Hoter, E. & Shapira, N. (2022). Improving intergroup relations and social closeness through virtual worlds. Intercultural Education, 33(4), 435–454. I.F: 1.825; Q1. https://doi.org/10.1080/14675986.2022.2080969

6. Kapshuk, Y. & Shapira, N. (2022). Learning about dialogue and partnership between rival groups during an intractable conflict. Peace and Conflict: Journal of Peace Psychology, 28(4), 528–538. JCI: 0.7; Q3. SJR: 0.536; 4-Year I.F: 1.533; Q1. https://doi.org/10.1037/pac0000627

7. Amzalag, M. & Shapira, N. (2021). Improving Intergroup Relations Through Online Contact. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 22(1), 111-134.. https://doi.org/10.19173/irrodl.v22i1.5098

8. Amzalag, M, Shapira, N. & Dolev, N. (2021). Two Sides of the Coin: Lack of Academic Integrity in Exams During the Corona Pandemic, Students' and Lecturers' Perceptions. Journal of Academic Ethics, 20(2), 243–263. JCI: 0.63; Q3. SJR: 0.492; 4-Year I.F: 2.649; Q2. https://doi.org/10.1007/s10805-021-09413-5

9. Shapira, N. & Amzalag, M. (2021). "Online joint professional development: a novel approach to multicultural education", Journal for Multicultural Education, 15(4), 445–458. JCI: 0.3; Q3. SJR: 0.345; 4-Year I.F: 1.07; Q1. https://doi.org/10.1108/JME-07-2021-0109

10. Shapira, N, Kali, Y, Kupermintz, H. & Dolev, N. (2020). Utilizing Television Sitcom to Foster Intergroup Empathy Among Israeli Teachers. International Journal of Multicultural Education, 22 (3): 1–23. JCI: 0.77; Q2. SJR: 0.472; 4-Year I.F: 1.371; Q1. http://dx.doi.org/10.18251/ijme.v22i3.2225.

11. Shapira, N, Kupermintz, H. & Kali, Y. (2016). Design principles for promoting intergroup empathy in online environments. Interdisciplinary Journal of e-Skills and Lifelong Learning, 12, 225-246. Retrieved from http://www.informingscience.org/Publications/3605

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!