ד"ר תאתיאנה חאתוקאי

דוקטור לפילוסופיה, מרצה מן החוץ

המחלקה ללימודים רב-תחומיים, הפקולטה למדעי החברה והרוח, פסיכולוגיה
B.A בלימודים רב תחומיים

תחומי התמחות

המחקר שלי עוסק בהבנת תהליך הקשב הסלקטיבי כלפי גירויים בסביבה: התנאים שבהם הקשב מצליח או נכשל. בשנים האחרונות, אני חוקרת את ההשפעה של תנוחות גוף ורגשות על תפקוד הקשב בחיי היומיום. תחומי המחקר במעבדה כוללים השפעה של גירויים מאיימים ושליליים על הקשב, הקשר בין תנוחות גוף והידיים לבין תהליכי תפיסה וקשב, תהליכים אוטומטיים של שפה במטלת הסטרופ הקלאסית, השפעה של הקשר (Context) על תפקוד הקשב.
בנוסף, אני פסיכולוגית חינוכית בשירות הציבורי. העבודה שלי כוללת התערבויות פסיכולוגיות במסגרות חינוכיות, מתן הדרכות הורים וליווי צוות חינוכי, טיפול ואבחון פסיכולוגי לילדים ומתבגרים, התערבויות מניעה לילדים בסיכון, התערבויות בשעת חירום.

קורסים נבחרים

קשב וקוגניציה
התפתחות שפה ותקשורת בילדות
קוגנציה ובריאות
The Psychology of Learning
פסיכולוגיה קוגנטיבית א' וב'

פרסומים נבחרים

Hatukai, T., Algom, D., & Fischer, M. H. (2020). Rodin has it! The Role of Hands in Improving the Selectivity of Attention. Acta Psychologica, 210, 103160.

Hatukai, T., & Algom, D. (2016). The Stroop Incongruity Effect: Congruity Relationship Reaches beyond the Stroop Task. Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, 43, 1098-1114.

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!