המחקר שלי עוסק בהבנת תהליך הקשב הסלקטיבי כלפי גירויים בסביבה: התנאים שבהם הקשב מצליח או נכשל. בשנים האחרונות, אני חוקרת את ההשפעה של תנוחות גוף ורגשות על תפקוד הקשב בחיי היומיום. תחומי המחקר במעבדה כוללים השפעה של גירויים מאיימים ושליליים על הקשב, הקשר בין תנוחות גוף והידיים לבין תהליכי תפיסה וקשב, תהליכים אוטומטיים של שפה במטלת הסטרופ הקלאסית, השפעה של הקשר (Context) על תפקוד הקשב.
בנוסף, אני פסיכולוגית חינוכית בשירות הציבורי. העבודה שלי כוללת התערבויות פסיכולוגיות במסגרות חינוכיות, מתן הדרכות הורים וליווי צוות חינוכי, טיפול ואבחון פסיכולוגי לילדים ומתבגרים, התערבויות מניעה לילדים בסיכון, התערבויות בשעת חירום.