- לקויות למידה ולקויות התפתחותיות אחרות
- קוגניציה נומרית
- פסיכומטריקה
ד"ר הילי איידלין לוי
הוראה אקדמית, מרצה
המחלקה למדעי ההתנהגות
.B.A במדעי ההתנהגות, M.A בניתוח התנהגות
תחומי התמחות
קורסים נבחרים
- שלבים בהתפתחות תקינה ועיכובים התפתחותיים
פרסומים נבחרים
Eidlin – Levy, H. & Rubinsten, O. (2021). Numbers (but not words) make math anxious individuals sweat: Physiological evidence. Biological Psychology, 108187.
Eidlin – Levy, H., Fares, L., & Rubinsten, O. (2021). Math anxiety affects females’ vocational interests. Journal of Experimental Child Psychology, 210, 105214.
Rubinsten, O., Eidlin – Levy, H., & Cohen, L. D. (2019). Probing The Nature Of Deficits In Math Anxiety. Mathematics Anxiety: What Is Known, and What is Still Missing, 156.
Rubinsten, O., Marciano, H., Eidlin – Levy, H., & Daches Cohen, L. (2018). A framework for studying the heterogeneity of risk factors in math anxiety. Frontiers in behavioral neuroscience, 12, 291.
Eidlin-Levy, H., & Rubinsten, O. (2017). Developmental Dyscalculia and Automatic Magnitudes Processing: Investigating Interference Effects between Area and Perimeter. Frontiers in psychology, 8, 2206.
Rubinsten, O., Eidlin, H., Wohl, H., & Akibli, O. (2015). Attentional bias in math anxiety. Frontiers in psychology, 6, 1539.