אספקטים רגשיים חברתיים בקרב מתבגרים
לקות קריאה- דיסלקציה
הוראה ,למידה , חינוך
ד"ר טרביה אימאן
הוראה אקדמית, מרצה
המחלקה ללימודים רב-תחומיים, הפקולטה למדעי החברה והרוח
B.A בלימודים רב תחומיים, B.A. בחינוך וקהילה
תחומי התמחות
קורסים נבחרים
מבוא לתורת החינוך
ניהול אקלים כיתתי
שיטות הוראה ומיומנויות למידה
כתיבה אקדמית מדעית
חינוך ותרבות בחברה ערבית
פיתוח רגשי חברתי במערכת החינוך
קשיים רגשיים והתנהגותיים של ילדים במסגרת המשפחה
פרסומים נבחרים
• טרביה ,א.,אבו רביעה ,ס.(2017). כשירות חברתית, תחושת בדידות ודימוי עצמי בקרב מתבגרות ומתבגרים ערבים עם לקות קריאה ,סחי"ש, אוניברסיטת חיפה.
• Tarabia, E., Abu-Rabia, S.(2016).Social competence , sense of loneliness and self image among reading disabled (RD) Arab adolescents. Creative Educational Journal 7, pp 1292 – 1313.
• Tarabia, E., Abu-Rabia, S. Social competence and self-image among Arab (middle and high) school adolescents with reading disability. Journal of Learning Disabilities (Under review).
• Tarabia, E., Abu-Rabia, S, Contribution of socio-emotional support to Arab (middle and high