חגית ענבר פירסט

ד"ר חגית ענבר פירסט

הוראה אקדמית, מרצה

המחלקה לפסיכולוגיה, הפקולטה למדעי החברה והרוח
M.A בניתוח התנהגות

תחומי התמחות

אני מתמחה בהתמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה ובפיתוח אסטרטגיות פרו-אקטיביות לצמצום קשיי התנהגות, לצד מומחיות בשילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה. מומחית בהוראה מותאמת לתלמידים עם הפרעות קשב, ליקויי למידה ובעיות רגשיות-התנהגותיות. כיוון שאני עוסקת שנים רבות בהכשרת מורים בחינוך המיוחד אז יש לי מומחיות בהוראה דיפרנציאלית בכיתה ההטרוגנית ובשיטות יעילות לניהול כיתה.

קורסים נבחרים

היבטים תפקודיים של קשב והשלכותיהם

התפתחות תקינה ולקויה מינקות להתבגרות

ליקויי למידה והפרעות התנהגות

שילוב והוראה מותאמת בכיתה ההטרוגנית

תלמידים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם

פרסומים נבחרים

  • ענברפירסט, ח', אייבזו ש' ויריב א' (2024). תלמידאות לקויה כמקרה מבחן ליחסי מוריםהורים. מפגש לעבודה חינוכיתסוציאלית, 56,  60-37.

    ענברפירסט, ח' ואייבזו, ש' (2023). הדרכה פדגוגית היברידית: קיוון להכשרה ואימון. רב גווניםמחקר ושיח, 23, 150-127.

    ענברפירסט, ח', אייבזו, ש' ומידן, ה' (2021). הכשרה מקוונת לטיפול בילדים צעירים עם עיכובים התפתחותיים. חוקרים @ הגיל הרך, 12, 140-107.

    ענברפירסט, ח. (2016). עמדות מורים חדשים וותיקים כלפי פנייה לעזרה בהתמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה. מעגלי חינוך, 6,  173-148.

    ענברפירסט, ח' (2013). עמדות מורים כלפי פנייה לעזרה או הימנעות ממנה בהתמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה. דפים,  55, 29 – 58.

    Levy, M., Gottfried, R., & Inbar-Furst, H. (2024). Educational Beliefs of Special Education Teachers and Principals Working in Short-Term Emergency Shelter On-Site Schools. Creative Education15(1), 46-67. https://doi.org/10.4236/ce.2024.151003

    Ayvazo, S., Inbar-Furst, H. & Meadan, H. (2023). Training Special Education Preservice Teachers: Exploring the Use of the i-PiCS Program. Education and Treatment of Children, https://doi.org/10.1007/s43494-023-00112-x

    Inbar-Furst, H., & Landau, Y.E. (2022). Including students with emotional and behavioural disorders: Case management work protocol. Perspectives on Urban Education Journal, 20 (1). Volume 20 Issue 1 (Fall 2022) | Penn GSE Perspectives on Urban Education (upenn.edu)

    Ayvazo, S., Inbar-Furst, H., & Meadan, H. (2021). Technology-based model to support and enhance field experience in special education training programs in Israel. Journal of Higher Education Theory and Practice, 21(9), 15-26. https://doi.org/10.33423/jhetp.v21i9

    Inbar-Furst, H., Ayvazo, S., Yariv, E., Aljadeff, E. (2021). Inservice teachers' self-reported strategies to address behavioral engagement in the classroom. Teaching and Teacher Education. 106, 103466. https://doi.org/10.1016/j.tate.2021.103466

    Inbar-Furst, H., Douglas, S. N., & Meadan, H. (2020). Promoting caregiver coaching practices within early intervention: Reflection and feedback. Early Childhood Education Journal48(1), 21-27. https://doi.org/10.1007/s10643-019-00980-2

תחביבים

טיולים, מוזיקה, תיאטרון

מתעניינים/ות בלימודים באקדמית כנרת?

מלאו את פרטיכם/ן ויועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם!