שיווק, ניהול ופיתוח תיירות
ד"ר כתר ערן
ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות, מרצה בכיר
המחלקה ללימודים רב-תחומיים, המחלקה לניהול תיירות ומלונאות, הפקולטה למדעי החברה והרוח
.B.A בניהול תיירות ומלונאות, .B.A בתקשורת, B.A בלימודים רב תחומיים
תחומי התמחות
קורסים נבחרים
ניהול השיווק בתיירות
שיווק תיירות בדיגיטל ובסושיאל
מחקרי שוק בתיירות
יזמות עסקית בתיירות
חוסן וניהול משברים בתיירות
שיווק אסטרטגי בתיירות
ניהול תיירות אזורית
פרסומים נבחרים
Ketter, E. (2020). Millennial travel: tourism micro-trends of European Gen Y. The Journal of Tourism Futures.
Ketter, E. (2018). It's All About You: Destination Marketing Campaigns in the Experience Economy Era. Tourism Review. 73(3): 331-343.
Ketter, E. (2017). Eating with EatWith: Analyzing Tourism Sharing Economy Consumers. Current Issues in Tourism. 22(9): 1062-1075.
Avraham, E. and Ketter E. (2016). Tourism Marketing for Developing Countries: Battling Stereotypes and Crises in Asia, Africa and the Middle-East. Hampshire, UK: Palgrave Macmillan
Avraham, E. and Ketter E. (2008). Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations. Oxford, UK: Elsevier-BH.