Page 74 - נייר מדיניות פורום המכללות הטכנולוגיות יולי 2021
P. 74
book/show/149111337-jewish-and-hebrew-education-in-ottoman-palestine-through-the-
lens-of-tra
העונ אריפש ר"ד
Dolev, N. Amzaleg, M. & Shapira, N. )2022(. The Hidden Part of the Iceberg - The Impact of
Social and Emotional Factors on the Links between Digital Divide and Online Learning in
Times of Crisis. In: Katzman, B., Harel, T., Giladi, A. & Koslowsky, M. )eds(. Psychological Well-
Being and Behavioral Interactions During the Coronavirus Pandemic. )pp. 19-44(.
Shapira, N., & Mola, S. )2022(. Teachers ‘looking into a mirror’-a journey through exposure to
diverse perspectives. Intercultural Education, 33)6(, 611-629. https://doi.org/10.1080/14675
986.2022.2143694
Shapira, N. )2023(. Cultivating empathy between groups as a tool for dealing with racism. In
M. Maserak-Isaac )ed.(, Life lessons – A varied Perspectives on Anti-Racism Education )pp.
113-129(. The Association for Civil Rights. )In Hebrew(. https://07ba9c3c-9a7f-4ab8-9451-
369217ff913c.usrfiles.com/ugd/07ba9c_0e23d024783c4669a8d00201da420725.pdf
Shapira, N. & Kapshuk, Y. )2023(. Reconciliation during an intractable conflict in a Hebrew
mixed )Arabs and Jews( college. Journal of Peace Education, 1–18. https://doi.org/10.19173/
irrodl.v22i1.5098
Shapira, N., Shonfeld, M., Friedman, D. & Falah, J. F. )2023(. Educators in Israel define
cultural competence. Frontiers in Education, 8)March(, 1–10. https://doi.org/10.3389/
feduc.2023.1131352
Shapira, N. & Dolev, N. )Accepted for publication(. Fostering Teachers’ Empathy and
Inclusion in Israeli Society. International Journal for multicultural education.
היישעת /ץוח ימרוג /םינוגרא םע םירשק חופיט
םינוגרא םע םירשק חופיט ידי לע חטשל הימדקאה ןיב רוביחב םיבר םיצמאמ העיקשמ הליהקו ךוניחל הקלחמה
םיפגא ישארו תוירוזאו תוימוקמ תויושר יגיצנ םע םירשק חופיט םג ומכ .דועו םינוכמ ,תויכוניחו תויתרבח תותומעו
םיריעצ יזכרמ ילהנמ ,תוליהק ילהנמ ,ךוניח יפגא ילהנמ תמגודכ ,םירחא םייטנוולר םיימוקמ םיפוג שארב םידמועהו
.המודכו
הליהקו ךוניחל הקלחמה לש תיסיסבה הסיפתה תא םיאטבמ ,םירחאו הלא ץוח ימרוגו םייכוניח םינוגרא םע םירשקה
עדיה לש השגנה םירשפאמ הלועפה ףותישו הז רוביח .היתורטממ תחא תא חטשל הקלחמה ןיב רוביחב האורה
תויכוניחה תוכרעמב םינתשמ םיכרצ תנבהב עויס ,הללכמה תא תובבוסה תוליהקל הקלחמה לש תויונמוימהו
רוזאה יבשות ינפב הקלחמה לש הפישח םג םירשפאמ הלא םירשק .םימיאתמ םינעמ שופיחו הליהקבו תוימוקמה
לש תוםיטנדוטסל םיעייסמ הלא םירשק ,דחוימב בושחו ןכ ומכ .הב םידומילל םיילאיצנטופ םיטנדוטס רותיאו
.ראותה ידומיל םויס םע תיטנוולרה תימוקמה היישעתב בלתשהל הקלחמה
ןמז יקרפל תוערתשמש תויופתוש לש תונוש תומרופטלפ הרצי םינשה ךרואל הקלחמה ,ולא םירשק חפטל תנמ לע
:תונוש םיכרדבו םינוש
ג"פשת | אישנה ח"וד 74